bonsoir je ne peux plus me connecter au jeu qui ne se charge pas. j ai deplus reconfiguré mon ordinateur ; mon adresse mail [email protected] . Merci de m aider
Update News!
Check out our latest Improvements and Bugfixes
Ahoy there, Captains!
This week, we’ve fixed some bugs and made the following important update:
- Fixed a bug where Buildings would appear to move when you purchase Haven expansions
- Fixed the Resource Display in the Brotherhood Bastion so that large numbers no longer run off the page
- Captain's Desk window renamed to Inbox, has a new "Goods" tab that will store your Brotherhood Gifts
Arrh, that's enough chatter for now, Captains - get yerselves on deck and unfurl the main, I can hear cannons in the distance!
Piratically yours!
Captain "Bonnie" Anne O'Malley
bonsoir je ne peux plus me connecter au jeu qui ne se charge pas. j ai deplus reconfiguré mon ordinateur ; mon adresse mail [email protected] . Merci de m aider
Bonjour! Je suis désolé d'apprendre que vous avez du mal avec Plarium Play. Veuillez me faire savoir ce qui ne va pas exactement. Votre jeu est-il bloqué à 99%? Ou ne pouvez-vous pas vous connecter? Que se passe-t-il exactement? [traduit via Google]