All Categories

Decepcionado

Decepcionado

Search
Apr 24, 2022, 05:4604/24/22
03/31/22
0

Decepcionado

Decepcionado O jogo parece querer apenas vender pacotes, ñ permite a progressão de quem joga diariamente... Não nos deixa convocar campeões épicos ou lendários através dos fragmentos... Em plena na tal festa da convocação, o evento que deveria permitir maiores convocações, em 5 fragmentos raros só consegui convocar 1 campeão raro, o restante foram incomuns ou comuns... Com 2 fragmentos anciãos o jogo me deu 1 campeão raro e 1 incomum(isso é palhaçada)...

Recentemente ganhei fragmentos lendários, o  jogo informa que este fragmento libera campeões épicos ou lendários,as na hora de convocar, recebi campeões raros... estou cada dia mais decepcionado com um jogo ótimo q tinha tudo para ser perfeito, mas do jeito que está ñ permite que quem ñ paga consiga progredir... é isso mesmo, somente pagando?

Se for assim vou abandonar este jogo...

Views
13
Comments
1
Comments
Apr 24, 2022, 07:0904/24/22
11/16/20
1154

Disappointed The game seems to only want to sell packages, it doesn't allow the progression of those who play daily... It doesn't let us summon epic or legendary champions through fragments... In the middle of that summon party, the event that should allow greater summons, in 5 rare fragments I was only able to summon 1 rare champion, the rest were uncommon or common...With 2 elder fragments the game gave me 1 rare champion and 1 uncommon (this is a joke)... I recently won legendary fragments, the game informs that this fragment releases epic or legendary champions, but when I summoned, I received rare champions... I'm more and more disappointed with a great game that had everything to be perfect, but the way it is It doesn't allow those who don't pay to progress... is that right, just paying? If so, I'm leaving this game.